İade Şartları

Son Kullanıcı HURSOFT programını ihtiyaçlarına cevap verdiğini kabul ederek demo süresi sonunda "HURSOFT Program Sipariş Sözleşmesi" 'ni imzalayarak programı satın alır. Son Kullanıcı programı iade etmek isterse aşağıda yer alan iade prosedürleri uygulanır:

1) Son Kullanıcı, " HURSOFT Program Sipariş Sözleşmesi" 'ni imzaladığı tarihten itibaren;

a) THM'ye göre yedi (7) gün içinde malı kabul etmekte veya hiçbir gerekçe göstermeden ve hiçbir yükümlülük altına girmeden reddetmekte serbesttir. Buna cayma bildirimi denir. HURSOFT bu süreyi müşteri memnuniyeti esaslarına göre onbeş (15) gün olarak belirlemiştir. HURSOFT tarafından yedi (7) günlük cayma bildirimine ek olarak belirlenen bu sekiz (8) günlük süreç içerisinde, son kullanıcı program ile ilgili gerekli eğitim ve teknik desteği HURSOFT Çözüm Ortağından almış ve son kullanıcıya verilen bu hizmet belgelendirilmiş ise son kullanıcının belirteceği iade gerekçelerine göre HURSOFT Genel Merkez ilgili programın iadesini onaylayıp/onaylamama hakkını saklı tutar.

b) Bu süreçten sonra satın almış olduğu HURSOFT programının iadesine karar verirse; iade %30 kesintili olarak ilgili komisyonda görüşülür. Buna şartlı iade denir. Ve bu iade onbeş (15) günlük cayma bildirimden sonra ikinci onbeş (15) günlük süre içinde geçerlidir. (Müşterimizin lisansını almış olduğu programın, kurulumunun müşterinin iş yerine gidilerek yapılıyor olması nedeni ile program iadelerinde, verilen hizmetin ve harcanan mesainin karşılığı olarak, program bedelinin %30'u oranında kesinti hakkını saklı tutar. (%15 satıcı firma, (HURSOFT Çözüm Ortağı) %15 HURSOFT Genel Merkez'e ödenir.))

b-1) Eğitim sözleşmesi ibraz edilmeyen onaylanan şartlı iadelerde kesinti miktarından Çözüm Ortağına ödeme yapılmaz.

c) 30 günden sonraki beş (1) ay içinde (HURSOFT Program Sipariş Sözleşmesi imzalandıktan itibaren ilk altı (2) ay) satın almış olduğu HURSOFT programının bir hatasından kaynaklanan kusurundan dolayı iadesini talep ederse ve bildirilen sorun HURSOFT Genel Merkez'in resmi çözüm tebliğinden itibaren altı (2) ay içinde çözülememiş ise, Son Kullanıcı programı ayıplı mal sınıfından iade etme hakkına sahip olur. Son kullanıcının kullandığı HURSOFT Programı ile ilgili özel istekleri bu kapsamın dışındadır. (Genel Merkez iade durumu ve koşullarına göre kesinti yapma hakkını saklı tutar.)

2) İade talebi;

a) HURSOFT Genel Merkez'e, firma yetkilisinin onayı (imza/kaşe) ve programı satın aldığı HURSOFT Çözüm Ortağının onayı ile birlikte (imza/kaşe) bildirilir. Bunun dışında yapılan talepler dikkate alınmaz. Program satışını yapan Çözüm Ortağına ulaşılamaması durumunda, son kullanıcı iade talep yazısını HURSOFT Genel Merkez'e direkt iletebilir.

b) İadenin gerekçeleri, Genel Merkez'in ilgili komisyonu tarafından talebin onayına veya reddine karşın görüşülür ve sonuç ilgili Çözüm Ortağına ve son kullanıcıya yazılı (e-mail) olarak geçilir.

c) Genel Merkez'in onayından sonra, Son Kullanıcı satın almış olduğu HURSOFT programının iade faturasını, kendisine ulaştırılan lisans belgesini, lisans kartını vb... dokümanları HURSOFT Genel Merkez'e gönderilmek üzere programı satın aldığı HURSOFT Çözüm Ortağı'na onbeş (15) gün süre içerisinde eksiksiz ulaştırır. Program satışını yapan Çözüm Ortağı'na ulaşılamaması durumunda, Son Kullanıcı program ile ilgili belgeleri HURSOFT Genel Merkez' e direkt iletmelidir. HURSOFT Programına ait belgelerin (iade faturası, lisans belgesi, lisans kartı vb...) HURSOFT Genel Merkez'e belirtilen süre içerisinde ulaştırılmaması durumunda iade gerekçeleriniz işleme alınmamış varsayılacaktır.

Not1: Son Kullanıcı Program Sipariş Sözleşmesi'ni imzaladıktan bir (1) hafta sonra program teslim edilir. Son kullanıcı bu süreci kendisi takip etmek durumundadır.

Not2: Faturası ve Lisans Belgesi ibraz edilmeyen programlar lisanssız sayılır. Bu durumda ilgili son kullanıcı yukarıdaki haklardan yararlanamaz.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.