Hursoft Güzellik Merkezi Programı Kullanım Kılavuzu
Hursoft Güzellik Merkezi Programı
Kullanım Kılavuzu
Hursoft Yazılım Güzellik Merkezi Programı CD ’ leri elinize
ulaştıktan sonra Lütfen Kurulum ve Lisanslama İşlemleri için 0312 441 14 20 nolu telefondan bize ulaşınız.
İŞLEMLER
Müşteri Kayıt İşlemi
Müşteri Kayıt İşlemi menüsünden ‘Müşteri Kayıt Ekranı’ Gelir.
Program kurulum işlemleri
tamamlandıktan sonra müşteri kayıtları
girilmeye başlanır. Öncelikle müşterinin numarası adı soyadı ve diğer gerekli
alanlar doldurularak işlem tamamlanır ve bilgileri kaydet butonuna tıklanır.
Eğer toplu SMS ya da tekli SMS sistemini kullanacaksanız müşterilerin cep telefonu numarasının mutlaka isteyiniz ve sisteme kaydediniz.(Not : cep telefonu numarasını başında sıfır olmadan kaydediniz.) Aynı şekilde toplu e-mail sistemini kullanacaksanız mutlaka Müşteri Kayıt Ekranından e-mail alanını girmelisiniz.
Şimdi kısaca Müşteri İşlem Hareketlerindeki menüleri tanıtalım:
Daha önceden oluşturmuş olduğunuz
işlemler - Kuaför ve Cilt Bakım İşlemi - Akupunktur ve Zayıflama gibi
işlemlerden girdiğiniz hizmetleri bu ekrandan takip edebilirsiniz.
Müşteri Kayıt Ekranı – Raporlar
Raporlar (Dökümler): Kaydedilen Müşterinin; Kart, Adres, Kan, E- Mail, Cep Telefonu, TC Kimlik Numarası ve
Üyelik Tipi bilgilerini görebilir ve çıktısını alabilirsiniz.
İşlem Arama Ekranı
Karşımıza gelen Müşteri Sorgulama Ekranında İşlem
Tarih Aralığına Göre, Müşteri Numarasına Göre, Müşteri Adına Göre, Müşteri
Numarasına Göre, Müşterinin Cep
Numarasına Göre, görmek istediğiniz listeleri filtreleyebilirsiniz.
Sıralama şekli seçeneği ile listelerinizi;
İşlem Tarihine Göre, Müşteri No’ya Göre, Ad Soyad’a Göre ve Kat Sınıfına Göre
sıralı şekilde görebilir, Rapor Alseçeneği ile dökümlerine ulaşabilirsiniz.
İşlem Arama Ekranı – Raporlar
İşlemler -> Kuaför ve Cilt Bakım İşlemi
Ana ekranda bulunan işlemler menusu altındaki
Kuaför ve Cilt Bakımı işlemine geliyorsunuz. Daha sonra kayıt arama işleminden
seansı girilecek müşteri seçilir.
İşlemler -> Kuaför ve Cilt Bakım İşlemi
Kuaför ve Cilt Bakım ekranına geldikten sonra "Seans
Oluştur” tıklanır.
Seans İşlemi Ekranına geldikten sonra ilk seans
tarihi, toplam kaç seans geldiği, aralığı, hizmet adı, uygulan kişi seans
tutarı, kdv, ödeme durumu alanları doldurulduktan sonra "Seans oluştur” düğmesi
tıklanır.
İşlemler -> Akupunktur ve Zayıflama İşlemi
Ana ekranda bulunan işlemler menusu altındaki Akupunktur ve Zayıflama işlemine geliyorsunuz. Daha sonra kayıt arama işleminden seansı girilecek müşteri seçilir.
Akupunktur
ve Zayıflama ekranına geldikten sonra "Seans Oluştur” tıklanır. Seans İşlemi Ekranına geldikten sonra ilk seans tarihi, toplam kaç
seans geldiği, aralığı, hizmet adı, uygulan kişi seans tutarı, kdv, ödeme
durumu alanları doldurulduktan sonra "Seans oluştur” düğmesi tıklanır.
İşlemler -> Akupunktur ve Zayıflama İşlemi ->
Raporlar
Akupunktur ve
Zayıflama ekranında bulunan raporlar kısmından müşteriye ait oluşturulan
seanslara yönelik raporlamaları alabilirsiniz.
Genel Gider Masraf Girişi
Ana Ekranda
bulunan genel gider masraf girişi ekranına geliyorsunuz. Bu ekranda ilk olarak "Yeni Kayıt” tuşuna basınız.İşlem
tarihi, masraf adı, fatura no, firma adı, ödeme şekli, ödeme durum, fiyatı,
kdv, tutar alanlarını doldurduktan sonra "Kaydet”düğmesine basınız.
Genel Gelir Masraf Girişi
Ana Ekranda
bulunan genel gelir masraf girişi ekranına geliyorsunuz. Bu ekranda ilk olarak "Yeni Kayıt” tuşuna basınız. İşlem
tarihi, masraf adı, fatura no, firma adı, ödeme şekli, ödeme durum, fiyatı,
kdv, tutar alanlarını doldurduktan sonra "Kaydet”düğmesine basınız.
Doğum Günü Yaklaşan Müşteriler
Ana ekranda
bulunan Doğum günü yaklaşan müşteriler ekranına geliniz.Daha sonra doğum günü
kutlanacak olan müşterilerinizi bu ekrandan seçiniz.Gönderilecek Sms metnini
giriniz.”Kutlama Sms ‘i Gönder” tuşuna basınız.
Personel Kayıt İşlemi
Personellerinizi
tanımlamak için ana ekranda bulunan personel kayıt işlemi ekranına geliniz.
Daha sonra "Yeni” tuşuna basınız. Personelin grubu, adı soyadı,
TC Kimlik numarası, baba adı, adresi, telefon numarası, ünvanı, okulu, bölümü,
e-mail adresi, öğrenim durumu, uyruğu, istihdam durumu gibi alanlar
doldurulduktan sonra "Bilgileri Kaydet”tuşuna basınız.
Ürün Kart Kaydı
Ürünlerinizi
girmek istiyorsanız ana ekranda bulunan ürün kart kaydı ekranına geliniz. "Yeni Kayıt” tuşuna basınız. Ürününüzün
barkodu, ürün kodu, markası, cinsi, ürün grubu, seri numarası, ürün adı,
modeli, üretici firma, miktarı, alış – satış fiyatı, kdv
vb. alanları doldurduktan sonra kaydet tuşuna basınız.
Ürün Kart Kaydı -> Sorgula - Raporlar
Ürün
Kart kaydından sorgulama yapabilir ve ürüne ait raporlara yine bu ekrandan
ulaşabilirsiniz.
Toplu Sms Atma İşlemi
Müşterilerinize
toplu sms atmak istiyorsanız ana ekrandan "Toplu Sms Atma İşlemi” ekranına
geliniz. Bu ekranda Kimden Yazan Yerin içeriği otomatik olarak firma adınız gelmektedir.
İsterseniz bu alanı sms gönderirken değiştirebilirsiniz.Daha sonra Sms metninin
içeriği yazılır ve gönderilecek müşteriler seçildikten sonra "Toplu Sms Gönder” butonuna basınız.
Raporlar -> Müşteri Kart Listesi
Raporlar -> Müşteri Kart Listesi -> Müşteri Kart
Detay Listesi
Hursoft
Yazılım olarak kullanıcıların isteklerini dikkate alıyor ve bu doğrultuda
programımızın güncellemesini yapıyoruz. Bu nedenle Kullanıcılarımızdan mutlaka
her ay arayıp yeni bir güncellememizin olup olmadığı sormalarını rica ediyoruz.
Kullanıcılarımızın programlarımızın üst versiyonlarını kullanarak Hursoft
Yazılımın kaliteli ve profesyonel bakış açısını keşfedip, kullanım
kolaylıklarının tadını çıkarmalarını hedefliyoruz. Hursoft, ayrıcalıklı
yeriniz.