Hursoft Güzellik Merkezi Programı Kullanım Kılavuzu

Hursoft Güzellik Merkezi Programı

Kullanım Kılavuzu

Hursoft Yazılım Güzellik Merkezi Programı CD ’ leri elinize ulaştıktan sonra Lütfen Kurulum ve Lisanslama İşlemleri için 0312 441 14 20 nolu telefondan bize ulaşınız.

Hursoft Güzellik Merkezi Programı sizin için önemli olan menüleri kullanım kolaylığı olması açısından yan menüler şeklinde koyarak daha rahat ulaşmanızı sağlamıştır


İŞLEMLER

Müşteri Kayıt İşlemi


Müşteri Kayıt İşlemi menüsünden ‘Müşteri Kayıt Ekranı’ Gelir.


Program kurulum işlemleri tamamlandıktan sonra müşteri kayıtları girilmeye başlanır. Öncelikle müşterinin numarası adı soyadı ve diğer gerekli alanlar doldurularak işlem tamamlanır ve bilgileri kaydet butonuna tıklanır.

Eğer toplu SMS ya da tekli SMS sistemini kullanacaksanız müşterilerin cep telefonu numarasının mutlaka isteyiniz ve sisteme kaydediniz.(Not : cep telefonu numarasını başında sıfır olmadan kaydediniz.) Aynı şekilde toplu e-mail sistemini kullanacaksanız mutlaka Müşteri Kayıt Ekranından e-mail alanını girmelisiniz.


Şimdi kısaca Müşteri İşlem Hareketlerindeki menüleri tanıtalım:


Daha önceden oluşturmuş olduğunuz işlemler - Kuaför ve Cilt Bakım İşlemi - Akupunktur ve Zayıflama gibi işlemlerden girdiğiniz hizmetleri bu ekrandan takip edebilirsiniz.


Müşteri Kayıt Ekranı – Raporlar


Raporlar (Dökümler): Kaydedilen Müşterinin; Kart, Adres, Kan, E- Mail, Cep Telefonu, TC Kimlik Numarası ve Üyelik Tipi bilgilerini görebilir ve çıktısını alabilirsiniz.

İşlem Arama Ekranı


Karşımıza gelen Müşteri Sorgulama Ekranında İşlem Tarih Aralığına Göre, Müşteri Numarasına Göre, Müşteri Adına Göre, Müşteri Numarasına Göre, Müşterinin Cep Numarasına Göre, görmek istediğiniz listeleri filtreleyebilirsiniz.

Sıralama şekli seçeneği ile listelerinizi; İşlem Tarihine Göre, Müşteri No’ya Göre, Ad Soyad’a Göre ve Kat Sınıfına Göre sıralı şekilde görebilir, Rapor Alseçeneği ile dökümlerine ulaşabilirsiniz.

İşlem Arama Ekranı – Raporlar


İşlemler -> Kuaför ve Cilt Bakım İşlemi


Ana ekranda bulunan işlemler menusu altındaki Kuaför ve Cilt Bakımı işlemine geliyorsunuz. Daha sonra kayıt arama işleminden seansı girilecek müşteri seçilir.


İşlemler -> Kuaför ve Cilt Bakım İşlemi


Kuaför ve Cilt Bakım ekranına geldikten sonra "Seans Oluştur” tıklanır.


Seans İşlemi
Ekranına geldikten sonra ilk seans tarihi, toplam kaç seans geldiği, aralığı, hizmet adı, uygulan kişi seans tutarı, kdv, ödeme durumu alanları doldurulduktan sonra "Seans oluştur” düğmesi tıklanır.

İşlemler -> Akupunktur ve Zayıflama İşlemi



Ana ekranda bulunan işlemler menusu altındaki Akupunktur ve Zayıflama işlemine geliyorsunuz. Daha sonra kayıt arama işleminden seansı girilecek müşteri seçilir.



Akupunktur ve Zayıflama
ekranına geldikten sonra "Seans Oluştur” tıklanır. Seans İşlemi Ekranına geldikten sonra ilk seans tarihi, toplam kaç seans geldiği, aralığı, hizmet adı, uygulan kişi seans tutarı, kdv, ödeme durumu alanları doldurulduktan sonra "Seans oluştur” düğmesi tıklanır.


İşlemler -> Akupunktur ve Zayıflama İşlemi -> Raporlar



Akupunktur ve Zayıflama ekranında bulunan raporlar kısmından müşteriye ait oluşturulan seanslara yönelik raporlamaları alabilirsiniz.


Genel Gider Masraf Girişi


Ana Ekranda bulunan genel gider masraf girişi ekranına geliyorsunuz. Bu ekranda ilk olarak "Yeni Kayıt” tuşuna basınız.İşlem tarihi, masraf adı, fatura no, firma adı, ödeme şekli, ödeme durum, fiyatı, kdv, tutar alanlarını doldurduktan sonra "Kaydet”düğmesine basınız.


Genel Gelir Masraf Girişi


Ana Ekranda bulunan genel gelir masraf girişi ekranına geliyorsunuz. Bu ekranda ilk olarak "Yeni Kayıt” tuşuna basınız. İşlem tarihi, masraf adı, fatura no, firma adı, ödeme şekli, ödeme durum, fiyatı, kdv, tutar alanlarını doldurduktan sonra "Kaydet”düğmesine basınız.


Doğum Günü Yaklaşan Müşteriler


Ana ekranda bulunan Doğum günü yaklaşan müşteriler ekranına geliniz.Daha sonra doğum günü kutlanacak olan müşterilerinizi bu ekrandan seçiniz.Gönderilecek Sms metnini giriniz.”Kutlama Sms ‘i Gönder” tuşuna basınız.

Personel Kayıt İşlemi


Personellerinizi tanımlamak için ana ekranda bulunan personel kayıt işlemi ekranına geliniz. Daha sonra "Yeni” tuşuna basınız. Personelin grubu, adı soyadı, TC Kimlik numarası, baba adı, adresi, telefon numarası, ünvanı, okulu, bölümü, e-mail adresi, öğrenim durumu, uyruğu, istihdam durumu gibi alanlar doldurulduktan sonra "Bilgileri Kaydet”tuşuna basınız.


Ürün Kart Kaydı


Ürünlerinizi girmek istiyorsanız ana ekranda bulunan ürün kart kaydı ekranına geliniz. "Yeni Kayıt” tuşuna basınız. Ürününüzün barkodu, ürün kodu, markası, cinsi, ürün grubu, seri numarası, ürün adı, modeli, üretici firma, miktarı, alış – satış fiyatı, kdv vb. alanları doldurduktan sonra kaydet tuşuna basınız.


Ürün Kart Kaydı -> Sorgula - Raporlar


Ürün Kart kaydından sorgulama yapabilir ve ürüne ait raporlara yine bu ekrandan ulaşabilirsiniz.


Toplu Sms Atma İşlemi


Müşterilerinize toplu sms atmak istiyorsanız ana ekrandan "Toplu Sms Atma İşlemi” ekranına geliniz. Bu ekranda Kimden Yazan Yerin içeriği otomatik olarak firma adınız gelmektedir. İsterseniz bu alanı sms gönderirken değiştirebilirsiniz.Daha sonra Sms metninin içeriği yazılır ve gönderilecek müşteriler seçildikten sonra "Toplu Sms Gönder” butonuna basınız.


Raporlar -> Müşteri Kart Listesi


Raporlar -> Müşteri Kart Listesi -> Müşteri Kart Detay Listesi


Hursoft Yazılım olarak kullanıcıların isteklerini dikkate alıyor ve bu doğrultuda programımızın güncellemesini yapıyoruz. Bu nedenle Kullanıcılarımızdan mutlaka her ay arayıp yeni bir güncellememizin olup olmadığı sormalarını rica ediyoruz. Kullanıcılarımızın programlarımızın üst versiyonlarını kullanarak Hursoft Yazılımın kaliteli ve profesyonel bakış açısını keşfedip, kullanım kolaylıklarının tadını çıkarmalarını hedefliyoruz. Hursoft, ayrıcalıklı yeriniz.

 


 

 

 

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.